سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت ها

 



 

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/11/4 توسط اصلا مهم نیست

انتشار تصویر برهنه گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی که از سه سال قبل از کشور خارج شده و اکنون به جایی رسیده است که مقابل دوربین‌ها برهنه می‌شود، به باور برخی، شوک به جامعه هنری بود اما برخی دیگر معتقد هستند که واقعیت سینما و بخشی از سینماگران همین است و نباید از بروز چنین اتفاق‌هایی چندان تعجب کرد. خبرنگار رجانیوز در عصر انتشار این تصویر با تعدادی از هنرپیشه‌های زن سینمای ایران تماس گرفت تا نظر آن‌ها را در مورد این اتفاق جویا شود اما به‌غیر از فاطمه معتمد آریا و مریلا زارعی سایر این بازیگران پاسخ‌گو نبودند و این دو بازیگر نیز از اعلام نظر خودداری کردند.

بهزاد فراهانی
پدر گلشیفته فراهانی نیز حاضر نشد اقدام فرزندش را محکوم کند و در حالی که فیلم اقدام غیراخلاقی گلشیفته فراهانی نیز منتشر شده، پدر وی مدعی شد که این تصویر حاصل دست‌کاری‌های عصر تکنولوژی است! اما اگرچه بازیگرانی مانند پگاه آهنگرانی، نگار جواهریان، باران کوثری و مهناز افشار که چندی پیش در واکنش به اظهارات فرج‌الله سلحشور که فضای حاکم بر سینمای ایران را غیراخلاقی خوانده بود، دست به قلم شده و علیه وی شکوائیه منتشر کرده بودند، در قبال اقدام غیر اخلاقی گلشیفته فراهانی سکوت کرده‌اند اما سلحشور در گفت‌وگو با خبرنگار ما، تأکید کرد که از این اتفاق متعجب نشده است.

متن گفت‌وگوی خبرنگار رجانیوز با سلحشور در مورد پیگیری برای محکوم کردن اقدام غیر اخلاقی گلشیفته فراهانی به همراه لینک مستقیم دانلود این مستند را در ادامه مشاهده بفرمائید.

http://www.duelfa.com/wp-content/uploads/2012/01/golshifteh-farahani1.jpg

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: 576*720)
(حجم کل: 30 MB )
لینک اصلی
| لینک کمکی

کاری از رجانیوز
منبع لینک دانلود : مبین مدیا



.: Weblog Themes By Pichak :.



بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 405
کل بازدیدها: 1304073

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
?